הדרך המהירה להצלחה

הדרך המהירה להצלחה

על מנת להצליח ולהמשיך להצליח ולמכור יותר ויותר, אנחנו צריכים להיות באופן קבוע עם אצבע על הדופק , לבדוק ולוודא את עצמינו לפעמים הבאות. גם אם תהליך המכירה הסתיים ברכישה, וגם אם העסקה לא נסגרה- תמיד יש מה ללמוד ובמה להשתפר.

בסיום כל שיחת מכירות עלינו לשאול את עצמינו: “מה אני יכול ללמוד מהשיחה הזו לפעמים הבאות?”  על מנת לענות על השאלה הזו נצטרך לפרק אותה לשלוש שאלות נוספות ולענות לכל אחת בנפרד:

שאלה ראשונה– מה עבד לי הפעם? או: מה עשיתי כמו שצריך וחשוב שאמשיך לעשות גם בפעמים הבאות? רשמו בפניכם את הנקודות לשימור, מה עשיתם, לבשתם, אמרתם- כל דבר שאתם חושבים שעזר לכם להגיע לסגירת העסקה.

שאלה שנייה- מה לא עשיתי או אמרתי בשיחה הזו, וחשוב לי לעשות / להגיד בפעם הבאה? אולי התכוננתם מראש ורשמתם בפני עצמכם שאלות ולא שאלתם? אולי יש נתונים שלא התייחסתם אליהם? . גם אם סגרתם את העסקה. ואותם דברים לא השפיעו לרעה על תהליך המכירה בסופו של דבר, עדיין שימו לעצמכם הערה לשים אליהם לב בתהליך המכירה הבא.

שאלה שלישית-. האם הבנתי דברים חדשים על עצמי כאיש מכירות או על אופן התנהלות השיחה שיכולים לעזור לי בשיחות המכירה הבאות?

ברגע שתענו על שלושת השאלות האלה תוכלו לענות על השאלה המרכזית-“מה אני יכול ללמוד מהשיחה הזו לפעמים הבאות?”  ולהיות מוכנים למכירה הבאה.

דרך נוספת היא להכין לעצמיכם טבלה של נקודות לשימור ונקודות לשיפור ובכל סוף מכירה לעבור עליה ולסמן בתוך הטבלה את הנתונים. כך תוכלו לראות מה עשיתם על מנת שהמכירה תצליח ומה לא עשיתם או עשיתם פחות טוב הפעם. בנוסף, תוכלו לבדוק את עצמיכם לראות אילו נתונים (זמן, מקום, מצב רוח…) משפיעים על ההתנהלות שלכם ולשפר לקראת הפעם הבאה. לדוגמא- ‘באתי עייף לפגישה היתי לא מרוכז ופיהקתי המון’. תזכרו לא לקבוע מוקדם בבוקר או אחרי לילה עם מעט שינה, ולדאוג להגיע לפגישות רעננים ולא לפהק מול הלקוח.

השאיפה היא ללמוד ולהשתפר כל הזמן, להשקיע בהתפתחות אישית ומקצועית באופן תמידי, ולשאול את עצמנו בכל רגע נתון- כיצד אנחנו יכולים להיות אנשי מקצוע טובים יותר. כל אלה הם קריטיים לנו כאנשי מכירות, מאחר ואנחנו נפגשים עם אנשים רוב היום.

תמיד יש עוד מה ללמוד ובמה להשתפר, גם אם אתם מוכרים הרבה וגם אם רוב העסקאות שלכם נסגרות, למדו מעצמיכם מה אתם עושים בצורה נכונה וטובה והמשיכו לעשות זאת. במידה ואתם מעוניינים להשתפר ולהשתכלל בשיטות המכירה שלכם, יש היום היצע גדול של קורסים, סדנאות, וליווי פרטני של מומחים בתחום שיכולים לעזור לכם למכור יותר לא משנה באיזו דרך אתם בוחרים להעשיר את עצמכם, העיקר שתבחרו, תלמדו ותיישמו. 

ואם כבר החלטתם שאתם רוצים להשתפר, מוזמנים להשאיר פרטים למלטה, ונדבר.

 

צור קשר

שתף:

פוסטים שיכולים לעניין אותך: